onsdag 1 oktober 2014

Hej på er. Nu blev det en höstbild.Alltid nåt.
Jag vet att jag är dålig på att skriva här.
Men nån gång kanske jag får inspiration att
fortsätta blogga.
Livet går sin gilla gång,inga större sensationer.
Nu är det "light in Alingsås" här i stan.
I söndags gick syrran och jag  ljusslingan.
Det var fint. Och långt. 3.5 km över stock och sten.
Visst var det magiskt,men vi är väl bortskämda
med "tjusigheter" så nog har det varit bättre.
Jag tog lite foton,men som vanligt blev hälften
snea och suddiga. Får väl ge mej ut en gång till
och reparera skadan. Här kommer ett foto på det
som jag tyckte var den bästa installationen.
"Klämma" med musik av Grieg."Bergakungens sal."



Som sagt,ut och ta nya foton.Men visst var det en hit att dom
hade lagt till musik vid installationerna.



Vi (jag) hade tänkt oss en fika på Ekstedts,men det sket sej
för när vi kom dit så var det avstängt på gatan för det brann visst i ett hus
intill.



Jaja.... Det blir väl fler tillfällen,för Ljusfesten håller på tills 2 nov.

Ha det..... Kram från LISA

1 kommentar:

  1. Och som jag sagt tidigare..jag blir avis på att inte vi har nåt sånt här i stan. Nedre bilden tycker jag är vacker...trevligt att se dig här då och då :)) Kramen ♥

    SvaraRadera