måndag 4 februari 2013

Hej.

Nu tänker jag tjöta om min rygg igen.
Jag har tränat rätt så flitigt,men det har
inte blivit ett dugg bättre. Snarare sämre.
Besökte min goe sjukgymnast idag
och han var lite bekymrad.


Han kom så småningom fram till att
dom rörelserna som jag kämpat med
bara gjorde saken ännu värre.
Jo tack,det har jag väl märkt!

Nåväl,nya friska tag och nya rörelser.

Men efter hans behandling i dag
känns det som jag skulle behöva den här...



Snart dags för sängen,men först en go pizza.
Det blir inte ryggen sämre av!

 
Ha det! Kram LISA


3 kommentarer:

  1. Men så bedrövligt då!!!!! Inte kul att ha så ont ju!!! Då är det ju riktigt synd om dej!!!! Hoppas pizzan hjälper.....!!! Kram från lillasyster Gun!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kryar på dig och kan möta våren i full rörlighet.

    SvaraRadera
  3. Ingen hit me ont i ryggen =( Hoppas de går över snart...
    O ha en jättego helg.. Kram kram.. Lisa

    SvaraRadera