lördag 9 mars 2013

Hej.
I dag har jag varit riktigt duktig !
Först så städade jag. Det fanns en del 
dammråttor.Diskade veckans skörd.
Putsade köksfönstret.Bytte ut julgardinerna
mot nåt mera vårlikt.
 
 
Jag brukar ta ner julgardinerna vid 20dag Knut
men i år har det inte varit sej likt.
Ryggen har krånglat och då törs jag inte
klättra runt och fixa.
Men nu mår jag bra så då kan man börja
ta i tu med allt som jag missat dom här månaderna.
Sen behöver man inte överdriva. Man måste inte
göra allt på samma dag.
Gäller att dela upp arbetet så det räcker länge.
 
Satte på TV:n lite tidigare än vad jag brukar.
Hamnade på ett program  med Lillbabs.
Har väl aldrig varit nåt större fan, men det här var
riktigt bra.Hon ÄR faktiskt suverän.
 Dessutom så gör hon reklam för "min"mobil!
 
 
När jag sade upp min hemtelefon så 
behövde jag en bättre mobil. Jag är inte intresserad 
av att springa runt på stan och FB:a.
Det räcker så gott med datorn här hemma.
Så nån tjusig"petmojtelefon" var inget för mej.
N
Kan tyckas att jag är gammal och omodern,
men den här mobilen är för mej perfekt.


Oj, vad klockan drog iväg.

Tror nog att det är sängdags.

Natti. Kram LISA

3 kommentarer:

  1. lillasyster Gun9 mars 2013 kl. 05:06

    Va härligt att du är igång igen!Detta läser jag i mobilen,medan jag ligger kvar i sängen o snörvlar.....(faktiskt väldigt praktiskt.....)Ta det nu lugnt så du håller dej på benen! Kram från en som åtminstone TÄNKER på sina "tussilagogardiner"

    SvaraRadera
  2. Skönt att få bort julen då hehe...bättre sent än aldrig...fast dom hade ju kunnat hänga kvar för snart är det jul igen. Skönt att ryggen är bättre för man är så beroende av den. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att du e på G igen =) O de EEE faktiskt snart vår, fast de e isbitar i vinden idag... Drog ur sladden till vår "julgardin" i måndags o ställde om timrarna lite, så julen e väck här med...
    Ha de gott o en go helg :) Kram kram...
    Ps. Kul att du kan kommentera på min sida igen

    SvaraRadera